Інформація про звернення громадян за 1 півріччя 2019 року

04.10.2019
153

На виконання доручення Керівника Приймальні Президента України від 28.05.2019 № 22-02/708 та вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо наступну інформацію.

Протягом 1 півріччя 2019 року в Рубіжанській міській раді та її виконавчих органах робота зі зверненнями громадян здійснювалася на підставі забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заході щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», рекомендаціях обласної державної адміністрації, рішеннях виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, дорученнях міського голови, Рубіжанської міською радою та її виконавчим комітетом протягом 1 півріччя 2019 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 1 півріччя 2019 року до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 1623 звернень громадян.

Безпосередньо через органи влади отримано 449 звернень громадян.

Із загальної кількості звернень надійшло поштою 823 (в тому числі 36 - електронною поштою), на особистому прийомі громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету - 82.

З урахування колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами звернулось 3206 громадян.

Надходження звернень громадян на особистому прийомі

Особистий прийом громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету здійснювався на виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно з розпорядженням міського голови, затвердженим від 28.12.2016 № 142. За 1 півріччя 2019 року міським головою проведено 5 особистих прийомів, на яких прийнято 119 громадян, що на 127 громадян менше, ніж у 1 півріччі 2018 року (246).

За 1 півріччя 2019 року секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 8 особистих прийомів, на яких розглянуто 36 звернень, що на 26 звернень більше, ніж у 1 півріччі 2018 року (10).

Під час проведення особистих прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення громадян.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини” та оприлюднені на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

Надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, таких як: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО та інші пільгові категорії.

Від найменш соціально захищених категорій громадян у 1 півріччі 2019 року до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 471 звернення, що на 383 звернення менше, ніж у 1 півріччі 2018 року (854) і складає 49% від загальної кількості звернень, в тому числі:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 53 звернення проти 66 у 1 півріччі 2018 року,

- від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «Дітей війни» - 372 звернення проти 720 у 1 півріччі 2018 року;

- від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 26 звернень проти 61 у 1 півріччі 2018 року;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 20 звернень проти 7 у 1 півріччі 2018 року.

Тематика звернень

У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 1778 різноманітних питань (у 1 півріччі 2018 року - 2483), у тому числі:

Показники

2018

2019

-,+

Всього порушено питань

2483

1778

- 705

У тому числі:

- комунального господарства

522

591

- 69

- соціального захисту

1622

594

- 1028

- житлової політики

83

82

- 1

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

61

35

- 26

- транспорту і зв’язку

20

8

- 12

- аграрної політики і земельних відносин

17

195

+ 178

- праці та заробітної плати

8

14

+ 6

- інші

150

259

+ 109

Звертаємо увагу, що більшість мешканців міста у 1 півріччі 2019 року звернулось з питань соціального захисту Більша кількість питань зазначеної тематики:

  • надання матеріальної допомоги на лікування – 171;
  • призначення соціальних виплат, субсидій – 213.

На другому місці - питання комунального господарства. Найчастіше у цій тематичний групі порушувалися питання:

- ремонт покрівель – 134;

- пільгове встановлення індивідуального опалення - 131;

- відсутність послуг – 81 (опалення, водопостачання, газопостачання, електропостачання).

На третьому місці – питання аграрної політики і земельних відносин. У першу чергу, ці звернення стосувалися питання оренди земельної ділянки(177).

За втручанням керівництва Рубіжанської міської ради 159 нужденним громадянам міста для лікування за рахунок коштів місцевого бюджету була надана матеріальна допомога в сумі 137546,5 грн. Позитивно вирішені 23% (417) від загальної кількості звернень, надані роз’яснення на 57% (1021), у стадії розгляду – 18% (317) звернень, залишаються на постійному контролі (довгострокові) – 48 (надання тимчасового житла, ремонт покрівлі). Разом з тим, відповідно до повноважень направлено на розгляд за належністю 77 звернень, 6 звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Колективні звернення

За 1 півріччя 2019 року письмових звернень на адресу керівництва Рубіжанської міської ради надійшло 787 (у 1 півріччі 2018 року – 1802). Із загальної кількості колективних звернень отримано 105, що на 178 звернень менше, ніж у 1 півріччі 2018 року (283). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація, утримання, ремонт й ремонт житлового фонду та комунальних мереж.

Повторні звернення

Із загальної кількості звернень складають повторні звернення (1 звернення), у 1 півріччі 2018 року – 2. Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.

Висвітлення через засоби масової інформації матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян

Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:

  • оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
  • інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради.

Стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету, було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради 19.02.2019, за результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 19.02.2019 № 508 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті у 2018 році».

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем громадян розпорядженням міського голови від 15.12.2018 № 159 затверджений графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії» у 2019 році.

Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради опрацьовано 122 інформаційних запитів (у 1 півріччі 2018 року – 87). Інформація про роботу щодо забезпечення повно форматного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюється у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

На офіційному сайті Рубіжанської міської ради протягом 1 півріччя 2019 року розміщено публікації щодо особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради, стану розгляду звернень, які надійшли на урядову гарячу лінію; у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанської міської ради та її виконавчому комітеті.

Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри керівництва Рубіжанської міської ради з проблемних питань, які проходили щотижня на міському радіо за підтримки КП «ТРК «Рубіжне» в рамках передачі «В інтересах громади».

Щоденно працює приймальня зі звернень громадян у кабінеті № 102 Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян, додержанням графіку особистого та виїзних прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради, за необхідністю – зворотний зв’язок з громадянами. Проводиться автоматизована реєстрація звернень громадян.

Публікації в засобах масової інформації, робота приймальні зі звернень громадян, проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради та роз’яснювальної роботи щодо діючого законодавства України відіграють вагому роль в скороченні кількості звернень, вирішенні проблемних питань на місцевому рівні, що свідчить про збільшення рівня довіри громадян до керівництва Рубіжанської міської ради.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2019 року свідчать про те, що робота із звернення громадян у Рубіжанській міській раді є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів Рубіжанської міської ради на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Робота зі зверненнями громадян продовжує залишаться пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету.


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись