Інформація про звернення громадян, що надійшли з урядової «гарячої лінії» протягом жовтня 2018 року

05.12.2018
125

На виконання забезпечення доручення Прем’єр-Міністра України Гройсмана В.Б. від 02.11.2016 № 38666/1/1-16, постанови Кабінету Міністрів від 12.08.2009 № 898, Рубіжанської міською радою та її виконавчим комітетом протягом жовтня 2018 року проводилась певна робота щодо вжиття заходів для системного вирішення порушених у зверненнях питань і забезпечення оперативного реагування на звернення, які надійшли з урядової «гарячої лінії».

Протягом жовтня 2018 року до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 63 звернення громадян з урядової «гарячої лінії» від ДУ «Урядовий контактний центр».

У зверненнях громадянами було порушено 65 різноманітних питання, у тому числі:

Показники

жовтень 2018

Всього порушено питань

65

У тому числі:

- комунального господарства

31

- соціального захисту

25

- освіти, науки

5

- житлової політики

1

- дотримання законності та охорони правопорядку

1

- діяльності органів місцевого самоврядування

1

- інші

1

Комплекс питань соціального захисту населення та сфери комунального господарства домінували у проблематиці звернень, отриманих у жовтні ц. р.

Звертає увагу, що більшість жителів міста у жовтні 2018 року звернулось з питань комунального господарства. Найчастіше у цій тематичний групі порушувалися питання:

  • відсутність послуг - 13;
  • ремонт покрівель – 5.

Переважна більшість звернень комунального господарства стосувалася вирішення питань невідкладного характеру і була спричинена насамперед відсутністю таких комунальних послуг, як електропостачання, опалення, функціонування ліфтів.

На другому місці - питання соціального захисту населення (25). Більша кількість питань зазначеної тематики:

  • отримання соціальних виплат, субсидій – 18;
  • надання матеріальної допомоги – 2;
  • надання пільг на оплату ЖКП – 2.

Головною проблемою, що пов’язана із зазначеними питаннями, була відмова в призначенні житлової субсидії, соціальних виплат, що значною мірою спричинено змінами у законодавстві, яке регулює норми споживання житлово-комунальних послуг.

Далі йдуть питання освіти (діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, робота дитячих, дошкільних навчальних закладів), законності та охорони правопорядку (реєстрація за місцем проживання), житлової політики (прописка, виписка) та інші.

Із загальної кількості звернень, які надійшли у жовтні 2018 року, позитивно вирішено 8 (призначення субсидії, встановлення газового котла індивідуального опалення в квартирі, надання опалення у дошкільні навчальні заклади), надано роз’яснення відповідно до діючого законодавства – 28, переслано за належністю відповідно до ст. 7 закону України «Про звернення громадян» - 2, на контролі – 2, знаходиться на виконанні – 23.

Працівники загального відділу Рубіжанської міської ради надавали заявникам консультації, роз’ясненя з питань законодавства та необхідну довідкову інформацію. Заяви, клопотаня і скарги, що потребували предметного розгляду, надсилалися на розгляд відповідним структурним підрозділом міської ради.

Робота із звернення громадян у Рубіжанській міській раді є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи, а також спрямування зусиль структурних підрозділів Рубіжанської міської ради на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Робота зі зверненнями громадян міста, які надійшли з урядової «гарячої лінії», продовжує залишаться пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету.


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись