"Куточок споживача": вимоги та рекомендації

28.05.2021
447

«Куточок споживача»: вимоги до наповнення та практичні рекомендації

«Куточок споживача» – стенд з регламентованою інформацією для максимального забезпечення інформування та захисту інтересів споживачів. Однією з таких вимог є обов'язкова наявність у торговому залі кутка покупця або кутка споживача.

У «Куточку споживача» повинна бути розміщена наступна інформація:

- найменування власника або уповноваженого ним органу (його адреса, номери телефонів, ПІБ керівника /власника); крім того, найменування та адреса виробника і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від покупця, а також проводить ремонт, технічне обслуговування, якщо цим не займається продавець;

- торговельний патент, ліцензії, сертифікати відповідності на продукцію, яка підлягає обов'язковій сертифікації відповідно до встановлених законодавством вимог (або у продавця);

- адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;

Для довідок: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області, м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2, тел. (06452) 6-80-15, 6-80-16; відділ торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів Рубіжанської міської ради, пл. Володимирська, 2, тел. (06453) 6-20-31, 6-13-60.

- Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р. №1023-XII, а також, в залежності від сфери діяльності суб'єкта господарювання, відповідні правила продажу - Правила продажу непродовольчих товарів або Правила продажу продовольчих товарів, або Правила побутового обслуговування населення;

- контактний номер телефона суб'єкта господарювання для врегулювання конфліктних ситуацій.

Наявність «Куточка споживача» із належною інформацією про власника та товар – лише підкреслять відкритість та порядність продавця!


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись