ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТОВАРІВ

02.12.2020
615

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТОВАРІВ

Відповідно до ч. 1ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач має право вимагати безоплатного усунення цих недоліків товару в розумний строк.

Відповідно до ч. 9 цієї ж статті, при пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається товар аналогічної марки(моделі, артикулу, модифікації).

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожний день затримки усунення недоліків понад встановлений термін (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.

На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи повинні бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару.

Якщо при продажу товару продавець не попередив споживача про таку «особливість» продукції то порушується право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, яка повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару, чим позбавив його можливості свідомого і компетентного вибору товару ( ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів»).

В даному випадку варто написати продавцю претензію, із зазначенням однієї з наступних вимог:

  • видати оформлені належним чином експлуатаційні документи на товар протягом визначеного споживачем строку;
  • розірвання договору купівлі-продажу, з посиланням на ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів», при цьому зазначивши, що ви відмовляєтеся від ремонту, та вимагаєте повернення сплаченої за товар суми протягом визначеного споживачем строку.

Терміни виконання гарантійного ремонту сервісним центром.

Після прийняття товару на гарантійний ремонт виконавець видає споживачеві квитанцію за формою № 7-гарант (додаток 9 постанови КМУ № 506 від 11.04.2002 року), в якій зазначаються усі недоліки та термін виконання ремонту.

При цьому, передаючи товар на гарантійний ремонт, варто звернути увагу на те, щоб у графі «термін виконання» визначеної квитанції було написано «14 днів» або інший конкретний строк, визначений за згодою сторін, а не абстрактне «за домовленістю».

Якщо цю умову виконано, то при порушенні сервісним центром виконання гарантійного ремонту споживач на підставі ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» має право звернутися до магазину із заявою про:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар суми;
  • заміну товару на такий самий або на аналогічний товар з числа наявних у продавця (виробника) товарів.

При цьому споживачу доведеться сплатити різницю у вартості товару, якщо обрана ним модель є дорожчою, ніж та, що перебуває у ремонті. Водночас він моє право на отримання різниці у вартості, якщо обрана ним модель є дешевшою (ч. 7 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).

За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, у разі виникнення потреби в перевірці якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін, а у разі відсутності товару – у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви (ч. 6 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись