Рубіжанська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста архівного відділу Рубіжанської міської ради Луганської області.

21.11.2019
239

Кваліфікаційні і професійні вимоги до претендентів на посаду:

- громадянство України;

- вільне володіння державною мовою;

- навички досвідченого користувача комп’ютерної техніки;

- вища освіта фінансово-економічного спрямування освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» чи «спеціаліст»;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3-х років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Термін подачі документів - 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

Прийом документів здійснюється за адресою:

м. Рубіжне, пл. Володимирська, 2, каб. 354.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру і умов оплати праці за телефоном: 6-47-17.


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись