відділення соціальної допомоги вдома 2020

Звіт про роботу відділення соціальної допомоги вдома за 2020 рік
Чисельність виявлених громадян за 12 місяців 2020 року відділенням – 502 особи, обслугованих - 502 особи. Ефективність діяльності відділення - 100 %.
Послуга догляд вдома: одержало 502 осіб, здійснено 44244 відвідувань, виконано 191896 захід, що складають зміст послуги;
Послуга соціальної профілактики : одержало 491 особа, здійснено 4663 відвідування, виконано 4663 заходів, що складають зміст послуги;
Послуга консультування: 502 особи.
Разом по відділенню: обслуговано та надано послуг 502 громадянам, здійснено 50005 відвідування, виконано 198221 заходів, що складають зміст послуг;
За 12 місяців: взято на обслуговування – 41 особа; знято з обслуговування – 71 осіб; з них померло – 50 осіб.
На підставі даних карти індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) та медичного висновку між громадянином та територіальним центром укладається договір соціальних послуг, у якому обумовлюються періодичність, строки надання соціальної послуги догляду вдома що надаватиметься безоплатно або за плату.
Невід’ємною частиною договору про надання соціальних послуг є індивідуальний план надання соціальних послуг.
Продовження строку дії договору про надання соціальних послуг здійснюється за результатами оцінювання потреб особи у соціальних послугах.
Відділення соціальної допомоги вдома згідно з умовами договору та відповідно затвердженого графіка, забезпечує відвідування громадян, яких обслуговує, організовує надання передбаченої індивідуальним планом та договором соціальних послуг, контролює якість, виявляє потреби, вживає заходів до їх задоволення.
За звітний період перебувало на обслуговуванні у відділенні громадян:
ІІІ група рухової активності – 452 особи;
ІV група рухової активності – 42 особи;
V група рухової активності – 8 осіб.
Середнє навантаження на одного соціального робітника – 10,6 осіб.
Чотири соціальні робітники надали послуги 8 громадянам з V групою рухової активності.
Станом на 01.01.2021 року черги на отримання соціальної послуги догляду вдома не має.
За 12 місяців 2020 року проведено 884 контрольних перевірок якості надання соціальної послуги догляду вдома (2019 рік – 1003); надано заходів які складають соціальну послугу догляду вдома – 191896 (2019 рік - 192788); відвідувань вдома – 44244.
Відповідно Державного стандарту від 10.09.2015 № 912 з 01.01.2018 року запроваджена нова соціальна послуга профілактика, за звітний період 491 особа отримали 4663 заходів.
Відповідно затвердженого графіку з соціальними робітниками проведені профілактичні заняття та лекції на теми:
1. Пожежна безпека;
2. Правила користування газовими приладами;
3. Різні види допомоги відповідних служб з попередження і розв’язання проблем та складних життєвих ситуаціях у реальному житті;
4. Як не стати жертвами шахраїв. Коронавірус.
5. Дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів.
6. Профілактика харчових отруєнь;
7. Безпека життєдіяльності в побуті;
8. Правила дорожнього руху;
9. Правила безпеки у користуванні електроприводами;
10. Отруєння грибами, рослинами та їх насінням;
11. Правила користування громадським транспортом;
12. Правила протипожежної безпеки під час проведення новорічних свят.
Відповідно Державного стандарту МСП У від 02.07.2015 № 678 запроваджена соціальної послуги консультування, за звітний період 502 особи отримали послугу.
Платні послуги у відділенні отримали 33 особи.
Проблем з отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про відсутність (наявність) укладеного громадянином договіру довічного утримання по відділенню соціальної допомоги вдома не має.
За звітний період з соціальними працівниками і робітниками проведено навчання відповідно до затвердженою програмою за такими темами:
- «Питання з ПБ»;
- «Техногенна безпека»;
- «Вимоги до ведення професійних записів, щоденників, звітів тощо»;
- «Закон України «О соціальних послугах»»;
- «Первина медична допомога при нещасних випадках»;
- «Правила користування газовими приладами»;
- «Закон України «О соціальних послугах»»;
- «Співпраця з підприємствами та організаціями міста»;
- «Коронавірус. Рекомендації щодо захисту»;
- «Обережно шахраї»;
- «Правила пожежної безпеки»;
- «Етика поведінки соціальних працівників та соціальних робітників»;
- «Професійні ролі, функції соціального працівника і соціального робітника»;
- «Правила дорожнього руху»;
- «Електробезпека»
- «Коронавірус. Рекомендації щодо захисту»;
- «Мистецтво спілкування. Взаєморозуміння (З групи)»;
- «Мистецтво керування собою. Різні види саморегуляції та самоконтролю
(3 групи)».
У липні місяці Норвезька рада у справах біженців (NRC) провели ряд заходів з соціальними робітниками та соціальними працівниками, спрямовані на покращення гігієнічних та санітарних умов у період карантину COVID-19.
З вересня по грудень 2020 психологи Міжнародної організації з міграції (МОМ) провели заняття, тренінги з соціальними працівниками та соціальними робітниками по емоційній підтримці та професійному вигорянню.
Відділення соціальної допомоги вдома прийняло активну участь у проведені заходів, приурочених до дня визволення м. Рубіжне від німецько-фашистських загарбників, до Пасхальних свят, до Дня Перемоги, та Дня Конституції, Незалежності та Всеукраїнської акції «Милосердя», а саме: надання допомоги у прибиранні житла 113 підопічним та присадибних ділянок у осінній період 34 підопічним, прибрано 4 могили померлих родичів підопічних, доставка натуральної допомоги та благодійних обідів підопічним за місцем проживання.
Представники КУ «Територіальний центр» протягом звітного періоду привітали 11 підопічних з 90-річчям, 3 підопічних з 95-річчям.
Згідно затвердженого плану спільних заходів щодо навчання населення правилам пожежної безпеки протягом звітного періоду проведено 5 рейдів спільно із співробітниками відділу Рубіжанського МУ ГУ ДСНС України у Луганській області обходи місць проживання людей похилого віку та інвалідів з метою попередження пожеж, надзвичайних ситуацій, загибелі й травматизму людей, перевірки стану пожежної безпеки приватних житлових будинків і квартир та проведена роз’яснювальна робота з питань дотримання пожежної безпеки в помешканнях 25 громадян.
Працівники відділення постійно проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення міста, про надання соціальних послуг у КУ «Територіальний центр».
За звітний період з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи на міському сайті розміщено 49 публікацій.
Завідувачка відділення соціальної допомоги В.Хохлова

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись