Відділення соціальної допомоги 2019

Звіт
відділення соціальної допомоги вдома про виконану роботу за 12 місяців 2019 року
Чисельність виявлених громадян за 12 місяців 2019 року відділенням – 522 особи, обслугованих – 522 особи. Ефективність діяльності відділення 100 %,
* послуга догляд вдома: одержало 522 особи, здійснено 46864 відвідувань, виконано 192,79 тис. заходів, що складають зміст послуги;
* послуга представництво інтересів: одержало 1 особа, здійснено 6 відвідувань, виконано 10 заходів, що складають зміст послуги;
* послуга соціальної профілактики : одержало 488 осіб, здійснено 4711 відвідування, виконано 4,71 тис. заходів, що складають зміст послуги;
Разом по відділенню: обслуговано та надано послуг 522 громадян, здійснено 51581 відвідування, виконано 197,51 тис. заходів, що складають зміст послуг;
За 12 місяців: взято на обслуговування – 81 особа.
На підставі даних карти індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) та медичного висновку між громадянином та територіальним центром укладається договір соціальних послуг, у якому обумовлюються періодичність, строки надання соціальної послуги догляду вдома що надаватиметься безоплатно або за плату.
Відділення соціальної допомоги вдома згідно з умовами договору та відповідно затвердженого графіка, забезпечує відвідування громадян, яких обслуговує, організовує надання передбаченої індивідуальним планом та договором соціальних послуг, контролює якість, виявляє потреби, вживає заходів до їх задоволення.
За звітний період перебувало на обслуговуванні у відділенні громадян:
ІІІ група рухової активності – 469 осіб;
ІV група рухової активності – 48 осіб;
V група рухової активності – 5 осіб.
Середнє навантаження на одного соціального робітника – 11 осіб.
Два соціальні робітники надали послуги 5 громадянам з V групою рухової активності.
Станом на 01.01.2020 року черги на отримання соціальної послуги догляду вдома не має.
Відповідно Державного стандарту від 30.12.2015 № 1261 з 01.01.2018 року запроваджена нова соціальна послуга представництва інтересів, яка надавалась змістовно у складі соціальної послуги догляду вдома, за звітний період 1 особа отримали 10 заходів.
Відповідно Державного стандарту від 10.09.2015 № 912 з 01.01.2018 року запроваджена нова соціальна послуга профілактика, за звітний період 488 осіб отримали 4711 заходів.
Відповідно затвердженого графіку з соціальними робітниками проведені профілактичні заняття та лекції на теми:
1. Пожежна безпека;
2. Правила користування газовими приладами;
3. Різні види допомоги відповідних служб з попередження і розв’язання проблем та складних життєвих ситуаціях у реальному житті;
4. Як не стати жертвами шахраїв;
5. Дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів;
6. Профілактика харчових отруєнь;
7. Безпека життєдіяльності в побуті;
8. Правила дорожнього руху;
9. Правила безпеки у користуванні електроприводами;
10. Отруєння грибами, рослинами та їх насінням;
11. Правила користування громадським транспортом;
12. Правила протипожежної безпеки під час проведення новорічних свят.
За 12 місяців 2019 року проведено 1003 контрольних перевірок якості надання
соціальної послуги догляду вдома (2018 рік – 1017); надано заходів які складають соціальну послугу догляду вдома – 192788 (2018 рік - 201200); відвідувань вдома – 46864.
В лютому 2019 року в установі був проведений внутрішній моніторинг оцінки якості наданих соціальних послуг, в тому числі і соціальної послуги догляду вдома та самооцінки соціальних робітників шляхом анкетування. Було опитано 369 підопічних відділення за допомогою розроблених анкет, які свідчать, що:
- 91 % ( 336 осіб) цілком задоволені обслуговуванням
- 9 % ( 33особи) задоволені частково
- незадоволених не має.
Мали місце побажання та пропозиції покращення роботи установи від 13 опитаних громадян.
Отримувачі соціальної послуги догляду вдома надали оцінку з їхнього обслуговування по 5-ти бальній системі:
- 345 осіб (93%) оцінили роботу за найвищим балом «5»;
- 24 особи (7%) оцінили роботу на «4»;
Із опитаних 369 отримувачів соціальної послуги догляд вдома 1 особа (0,3%) були здійснені на їх погляд дії неналежного та негуманного відношення зі сторони персоналу установи.
За висновками комісії з моніторингу та оцінки якості, що діє в установі, соціальна послуга догляд вдома одержала узагальнений статус роботи «добре».
За окремими показниками комісія надала відповідні рекомендації, щодо покращення роботи відділення та розробці відповідних заходів по забезпеченню необхідного рівня якості.
За результатами проведеного внутрішнього моніторингу оцінки якості наданої соціальної послуги догляду вдома та самооцінки соціальних робітників шляхом анкетування, для покращення якості надання послуги догляду вдома та з метою підвищення кваліфікації соціальних робітників було звернено увагу на психологічну несумісність із деякими підопічними, проведено наступні заходи:
Заняття соціальних робітників з психологом на тему: ««Ненасильницьке спілкування. Закріплюємо навички ефективного спілкування; «Система цінностей. Цінуємо та зберігаємо найдорожче. Психологічне народження» (групові та індивідуальні).
У жовтні та листопаді соціальні працівник підготовили та провели супервізії з соціальними робітниками на тему: «Сформувати знання про подолання стресів і запобігання професійному вигоранню».
Проблем з отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про відсутність (наявність) укладеного громадянином договіру довічного утримання по відділенню соціальної допомоги вдома не має.
За звітний період з соціальними працівниками і робітниками проведено навчання відповідно до затвердженого графіку за такими темами:
- «Питання з ПБ»;
- «Техногенна безпека»;
- «Електробезпека. Первина допомога при нещасних випадках. Охорона праці»;
- «Правила користування газовими приладами»;
- «Вимоги до ведення професійних записів, щоденників, звітів тощо»;
- «Інформування населення про правові основи запобігання та протидії
насильству в сім’ї і види допомоги особам, які потерпають від насильства в сім’ї»»;
- «Активізація внутрішніх ресурсів. Як допомогти емоційному вигоранню?»;
- «Види відповідальності при порушенні посадових обов’язків при роботі з підопічними»;
- «Реєстрація та зняття з реєстрації: основні аспекти»;
- «Ненасильницьке спілкування. Закріплюємо навички ефективного спілкування;
- «Система цінностей. Цінуємо та зберігаємо найдорожче. Психологічне народження»;
- «Обережно шахрайство»;
- «Захист персональних даних від незаконних дій стосовно отримання різного виду кредитів»;
- «Профілактика гострих шлунково-кишкових захворювань та холери»;
- «Постанова КМУ 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів»»;
- «Новий закон України «Про соціальні послуги»;
- «Отруєння грибами, рослинами та їх насінням»;
- Наказ Мінсоцполітики від 15.08.2019 № 1243 «Про затвердження професійного стандарту «Соціальний робітник»»;
- «Профілактика грипу, ОРЗ»;
- «Активно використовуємо власні можливості. Техніка «Чудо И Вы». Робота з метафоричними асоціативними картами»;
- «Що таке емпатія? Мій рівень емпатії. Емпатія в дії. Тренування «Я висловлювань»»;
- «Надання первинної допомоги при обмороженні».
110 громадянам відділення надана допомога у дрібному ремонті в квартирах, будинках (дрібний ремонт меблі, сантехніки, заміна дверних замків, інше).
Відділення соціальної допомоги вдома прийняло активну участь у проведені заходів, приурочених до дня визволення м. Рубіжне від німецько-фашистських загарбників, до Пасхальних свят, до Дня Перемоги, та Дня Конституції, Незалежності та Всеукраїнської акції «Милосердя», а саме: надання допомоги у прибиранні житла 351 підопічному та присадибних ділянок у весняний та осінній період 75 підопічним, прибрано 31 могила померлих родичів підопічних, доставка натуральної допомоги підопічним за місцем проживання, участь у проведенні благодійних обідів.
12 студентів РІПК надали волонтерську допомогу в прибиранні житла та присадибних ділянок у весняний період 3 підопічним відділення соціальної допомоги вдома.
18 студентів навчальних закладів (РПК ім. Порай-Кошиці та РІПК) надали волонтерську допомогу в прибиранні присадибних ділянок та копці городів у осінній період 22 підопічним відділення соціальної допомоги вдома.
Представники КУ «Територіальний центр» протягом звітного періоду привітали 14 підопічних з 90-річчям та чотирьох підопічних з 95 - річчям.
Платні послуги у відділенні отримали 33 особи.
Згідно затвердженого плану спільних заходів щодо навчання населення правилам пожежної безпеки протягом звітного періоду проведено 7 рейдів спільно із співробітниками відділу Рубіжанського МУ ГУ ДСНС України у Луганській області обходи місць проживання людей похилого віку та інвалідів з метою попередження пожеж, надзвичайних ситуацій, загибелі й травматизму людей, перевірки стану пожежної безпеки приватних житлових будинків і квартир та проведена роз’яснювальна робота з питань дотримання пожежної безпеки в помешканнях 39 громадян.
Працівники відділення постійно проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення міста, про надання соціальних послуг у КУ «Територіальний центр».
За звітний період з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи на міському сайті та міської газеті розміщено 36 публікацій.

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись