Відділ з надання адміністративних та дозвільних послуг інформує

10.04.2013
338

Громадянин, який виявив бажання приватизувати займану ним і членами його сім'ї на умовах найму квартиру (будинок), жиле приміщення в гуртожитку, кімнату в комунальній квартирі, звертається до адміністратора центру з надання адміністративних послуг м. Рубіжне, де одержує консультацію.
Оформлення документів з приватизації квартир (будинків), жилих приміщень в гуртожитках, кімнат у комунальних квартирах (далі – житло) здійснюється відділом міського комунального майна Рубіжанської міської ради, який є органом приватизації, уповноваженим на це Рубіжанською міською радою.
Для отримання консультації про приватизацію займаного житла, бланку заяви та склад необхідних документів основний квартиронаймач повинен мати при собі паспорти (свідоцтва про народження неповнолітніх дітей) всіх членів сім’ї, що мешкають з ним; довідку з міста проживання про склад сім’ї та форму власності житла. Довідка про склад сім'ї та займані приміщення - береться громадянином на підприємстві, що обслуговує жилий будинок, гуртожиток (при проживанні у різних місцях, починаючи з січня 1993 року, додатково (у разі потреби) додається довідка за всіма адресами, якщо відсутня реєстрація в паспорті).

« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись