Відділ з надання адміністративних послуг повідомляє

13.01.2016
180

30 червня цього року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру». Завдяки запровадженому принципу екстериторіальності громадяни отримають принципово новий рівень сервісу.

Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру. Простий та лаконічний інтерфейс робить послугу доступною навіть для невпевнених користувачів ПК. У систему інтегрована функція он-лайн оплати послуги через сервіс моментальних платежів Liqpay Приватбанку. Банківська комісія при цьому не стягується. Підтвердження про сформовану заявку та повідомлення про готовність документу користувач отримує на свою електрону адресу.

Для попереднього замовлення відомостей суб’єкт звернення на офіційному веб-сайті Держгеокадастру вносить за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру інформацію про:

1) прізвище, ім'я та по батькові;

2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

3) реквізити документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (назва, номер та серія документа, дата його видачі), та документа, що посвідчує повноваження діяти від імені особи (для уповноваженої особи);

4) місце проживання;

5) контактний телефон;

6) статус (власник/користувач земельної ділянки або уповноважена ним особа; спадкоємець; особа, в інтересах якої встановлено обмеження, або уповноважена нею особа);

7) кадастровий номер земельної ділянки, стосовно якої замовляється витяг;

8) електронну адресу;

9) найменування та місцезнаходження ЦНАП, у якому суб’єкт звернення бажає отримати витяг.

Після внесення інформації для попереднього замовлення відомостей за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру суб’єкт звернення інформується про прийняття такого замовлення та присвоєний йому реєстраційний номер.

На підставі інформації, наданої суб’єктом звернення під час попереднього замовлення відомостей та здійснення оплати послуги з їх надання, державний кадастровий реєстратор за місцезнаходженням ЦНАП, у якому суб’єкт звернення бажає отримати витяг, відповідно до цього Порядку формує заяву про надання відомостей, а також витяг або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру та передає їх у паперовому вигляді до зазначеного ЦНАП.

Заява про надання відомостей у паперовому вигляді підписується суб’єктом звернення під час видачі йому ЦНАП витягу або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

Отримати готовий витяг можна в Центрі надання адміністративних послуг міста Рубіжне Луганської області за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, пл. Леніна, буд. 2 (контактний телефон (06453) 6-20-60). Єдиний документ, який при цьому знадобиться – посвідчення особи.

Вартість послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру – 53 гривні. Всі отримані кошти спрямовуються до загального фонду Державного бюджету України.

Фролова Ірина – головний спеціаліст Управління

Держгеокадастру у м. Сєвєродонецьку

Луганської області


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись