Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг загального відділу Рубіжанської міської ради за ІІІ квартал 2019 року

16.10.2019
42

Впродовж ІІІ кварталу 2019 року Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) працював над організацією надання адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства.

Громадяни та суб’єкти господарювання в Центрі мають можливість отримати 105 послуг, з них: 86 – послуги структурних підрозділів Рубіжанської міської ради та 19 – послуги територіальних органів виконавчої влади.

Загальна кількість послуг, наданих в Центрі через адміністраторів становить 28703, з них:

  • послуг з реєстрації місця проживання 1332;
  • довідок різних форм 26019;
  • послуг Рубіжанського міського відділу управління Державної міграційної служби України в Луганській області прийнято 276 вхідних пакетів документів, надано 91 консультацію;
  • послуг служби у справах дітей 229;
  • послуг з питань Держгеокадасту 168;
  • послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 308, надано 446 консультацій;
  • послуг з реєстрації прав на нерухоме майно 248, надано 440 консультацій;
  • послуг з питань землеустрою, архітектури та містобудування 67;
  • послуг з приватизації житла 22;
  • інших послуг 34.

За звітний період адміністраторами Центр складено 93 адміністративних протоколи та винесено 138 постанов про адміністративні правопорушення, підготовлено 104 проекту рішень виконавчого комітету щодо накладення адміністративних стягнень за правопорушення передбачені статтями 197 та 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Опрацьовано та підготовлено 396 відповідей на запити органів державної влади, підприємств, установ, організацій, закладів щодо доступу до персональних даних зареєстрованих в місті Рубіжне.

Впродовж звітного періоду в Центрі проводилась наступна робота:

  • організовано надання адміністративних послуг у терміни відповідно чинного законодавства;
  • щодо оновлення інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг відділів Рубіжанської міської ради;
  • підготовлено проект рішення щодо затвердження нового переліку адміністративних послуг, які будуть надаватися через Центр;
  • здійснено уточнення картотеки з питань реєстрації місця проживання іноземних студентів ДЗ «Луганський державний медичний університет»;
  • з відповідальними представниками навчальних закладів, які утримують на балансі гуртожитки, проведені консультаційні заходи щодо реєстрації іноземних громадян-студентів;
  • формування щотижневих відомостей про зареєстрованих та знятих з реєстрації фізичних осіб для міграційної служби;
  • підготовка щомісячної звітності для відділу ведення Державного реєстру виборців, управління статистики у Луганській області, Рубіжансько-Кремінського військового комісаріату, УПСЗН та підприємств, що надають громадянам комунальні послуги;
  • надання щоквартальної звітності до Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму Луганської обласної державної адміністрації.

У серпні відбулась робоча зустріч адміністраторів Центру із співробітниками Рубіжанського МВ УДМС у Луганській області, на якій обговорювали додержання вимог постанови КМУ від 02.03.2016 № 207 « Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» та спільні шляхи запровадження проекту «Е-малятко: 9 в 1» (спрощений комплекс адміністративних послуг).

Центр є учасником проекту щодо впровадження практики надання послуг за допомогою мобільних кейсів (за підтримки «Кімонікс Інтернешнл Інк.» за контрактом з Агентством США з міжнародного розвитку (USFID) в рамках проекту «Демократичне врядування в Східній Україні» (USAID DGE). Для ефективної реалізації проекту адміністратори Центру взяли участь у триденному тренінгу «Дорожня карта щодо впровадження практики надання послуг за допомогою мобільного кейса». Під час підведення підсумків тренінгу Центру надання адміністративних послуг було передано мобільний кейс для організації віддаленого робочого місця адміністратора. Використання мобільного кейса надасть змогу надавати послуги людям з вадами здоров’я та людям похилого віку у зручних умовах вдома. На теперішній час опрацьовується практичне запровадження мобільного кейса в роботі Центру.


« Повернутись

Кабінет посадової особи

Особистий кабінет

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Система відновлення пароля

Згадали пароль? Авторизуватись

Ще не зареєстровані? Зареєструватись