Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Прогноз погоди
Статистика
зараз на сайті: 7
переглядів: 1137
візитів сьогодні: 11042
візитів всього:
Додаткова інформація

Положення про інтернет-приймальню  офіційного веб-сайту Рубіжанської міської ради (рішення №36/1 від 29.08.2013) (кликнуть тут)

Порядок організації та проведення телефонних «гарячих ліній» у Рубіжанській міській раді (розпорядження № 171 від 04.12.2013) (кликнуть тут)

"Об утверждении графика проведения прямой телефонной «горячей» линии в 2016 году" (Розпорядження міського голови від 04.02.2016 №23) (кликнуть тут)

"Об утверждении графика личного приёма граждан городским головой, секретарём городского совета, заместителями городского головы и управляющим делами исполнительного комитета в 2016 году" (Розпорядження міського голови від 08.02.2016 №26) (кликнуть тут)

 

 

 

Вимоги до оформлення звернень громадян

Стаття 5 Закону України “Про звернення громадян”

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
     Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Згідно ст. 5 Закону України “Про звернення громадян” кожен заявник, який звертається до міської ради, повинен мати документ, що посвідчує особу. А уповноважена особа - довіреність.

 

Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII  внесено зміни та  доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
   Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати. 
Так, у доповнення до передбаченого раніше законом викладення усного звернення на особистому прийомі, запроваджено можливість подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонні «гарячі» лінії з їх записом (реєстрацією) посадовою особою.
   У Рубіжанській міській раді усні телефонні звернення приймаються за Графіком проведення прямої телефонної «гарячої» лінії керівництвом Рубіжанської міської ради та її виконавчих органів в 2015 році, затвердженим розпорядженням міського голови від 13.02.2015 № 22 (посилання).
Телефон для дзвінків: 6-47-36.
   Порядок організації та проведення телефонних «гарячих» ліній у Рубіжанській міській раді затверджено розпорядженням міського голови від 04.12.2013 № 171 (посилання).
    Вимоги до усного телефонного звернення наведено у додатку 2 .
Також, змінами до Закону України «Про звернення громадян» заявникові надається можливість письмове звернення подавати не лише особисто чи поштою, а й з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
   Вимоги до письмового електронного звернення наведено у додатку 1.
Відміна письмового електронного звернення  від просто письмового у тому, що в ньому обов’язково необхідно зазначати електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
   Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через 10 днів з дня його надходження.
   До Рубіжанської міської ради електронні звернення можна надсилати у будь-який зручний для заявника час. Приймаються і реєструються електронні звернення щодня у робочий час, крім вихідних.
   Електронна адреса для направлення електронних звернень: gorisp@rmr.gov.ua


архів Анонси подій
Офіційні сайти