Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо захисту прав споживачів за 2017 рік
2 січня 2018 року 13:36

Одним із пріоритетних завдань відділу торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».

За 2017 рік надійшло 163 звернення громадян, з них  64 усних, 77 письмових (у тому числі 2 – з «Урядової гарячої лінії») та 22 звернення на консультаційному пункті ДП «Рубіжанській ринок». Питання, які були зазначені в зверненнях громадян, стосувалися: неналежної якості товару, обмін якісного товару, гарантійний ремонт, нетактовна поведінка та інше.

Кількість задоволених звернень складає 153, що становить 93 %  від загальної кількості звернень. У разі суперечливих питань між суб’єктом господарювання та споживачем, фахівці відділу керуючись ст. 22 Закону України « Про захист прав споживачів» спрямовують споживачів до суду.

Спеціалістами відділу забезпечено оперативне реагування на звернення, які надійшли з «Урядової гарячої лінії», всі звернення опрацьовані, заявникам надані роз’яснення вимог Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». У своїй роботі фахівці відділу співпрацюють зі спеціалістами управління Держпродспоживслужби, працівниками відділу поліції та громадської організації споживачів.

З метою запобігання порушенням у сфері захисту прав споживачів, для своєчасного реагування на звернення, скарги та пропозиції громадян на ринку міста (ДП «Рубіжанський ринок») функціонує консультативний пункт з розгляду звернень споживачів, у яких беруть участь фахівці відділу. Консультативний пункт працює  щоп’ятниці  з 08.00 год. до 12.00 год.

Звернення громадян вирішуються своєчасно і більшою мірою на користь споживачів, розгляд звернень відбувається також із виїздом на місце, де виникла суперечлива ситуація.  За результатами розгляду звернень за минулий рік повернуто коштів на суму 36,1 тис.грн..

З метою впорядкування виїзної торгівлі на території міста і мінімізації несанкціонованої торгівлі, відділом торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів було розроблено і прийнято регуляторний акт «Про затвердження Порядку організації сезонної, ярмаркової та святкової торгівлі на території м Рубіжне». За рік відділом торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів проведено 15 спільних рейдів з поліцією, щодо припинення несанкціонованої торгівлі на території міста. За фактами перевірок фахівцями відділу складено 6 протоколів про адміністративне правопорушення на осіб, які здійснюють торгівлю промисловими товарами та продовольчими товарами тваринного походження в невстановлених місцях, з порушенням санітарних норм і вимог.

З метою інформування жителів міста з питань роботи відділу, в міській газеті розміщено 2 статті та на початку 2017 року відбулося виступ на радіо, в якому були порушені питання ярмаркових заходів і захисту прав споживачів.

 

Начальник відділу торгівлі, побутового

обслуговування та ЗПП                                                                                 О.Г. Шумілова


архів Анонси подій
Офіційні сайти
Прогноз погоди
Статистика
зараз на сайті: 5
переглядів: 37
візитів сьогодні: 4499
візитів всього: 385140